Aktivity pro ty, kterým pohyb nic neříká

Jsou lidé, kteří upřednostňují sportovní aktivity v teplých měsících. A potom přijde zima a s nimi oblíbené lyžování. Ale když není sníh, tak je to sport, který se dá provozovat jen párkrát za zimu na zasněžovaných kopcích. A co dělat zbytek zimy, aby kila nepřibývala?

Aktivity pro ty, kterým pohyb nic neříká

Najděte si sparing partnera
Tento tip platí celoročně a pro lidi, kterým se sportovat velmi nechce, je vysoce účinný. Jeden potáhne druhého, když to je třeba a věřte, že většinou to potřeba je!

Halový sport
Vymlouváte se na to, že vám je venku příliš chladno? Fajn, tak jděte do haly! Od tenisu přes fotbal až po lezení - vše je možné v hale i v tom nejchladnějším počasí.

Nepřepínejte se
Začínejte postupně. Pravidelné mírné cvičení je pro zdraví mnohem účinnější než dokonalá zátěž. Sportujte přiměřeně, svým schopnostem a věku.

Po delší pauze ...
Myslete na to, že vaše tělo si musí na zátěž opět zvyknout. Zpočátku spálí za půl hodiny vytrvalostního tréninku 0,1 gramu tuku. Po čtyřech týdnech 5 gramů a po dvanácti týdnech 25 gramů. Ale pozor: Spalování tuků začne asi po 25 minutách nepřetržitého výkonu.

Sport - žádná zábava?
Pokud si to myslíte, a proto sportování dáváte stranou, hledejte takový druh, kde se i pobavíte. Co třeba bowling? Je to příjemná sportovní alternativa spojena s příjemným večerem s přáteli.

Procházka - lepší než nic
Pokud skutečně nemáte žádný čas na sportování, měli byste se alespoň ráno nebo večer procházet. Vystupte o zastávku dříve z autobusu a projděte si tento úsek pěšky. Nebo vůbec nepoužívejte autobus, pokud se to dá. Nevynechejte také pár krátkých ranních cvičení jako jsou dřepy nebo sklapovačky. Podporují tělo i ducha.

Zkoušejte nové
Přijde do vašeho fitka novinka? Okamžitě ji vyzkoušejte. Co když vás právě ona chytí za srdce tak, že to to bude láska na celý život?