Cvičení v posilovně, které vám pomůže se správným vytvarováním těla

Cvičení v posilovně má svá specifika. Pokud chcete správně cvičit a vytvarovat si rovnoměrně všechny svalové partie, musíte měnit cviky, ale i pořadí procvičování jednotlivých partií. Právě různorodost posilovacích cviků vás úspěšně dovede ke kýženému cíli.

Držte se základů
Nespěchejte. Cviky s vlastní vahou, s činkami nebo na strojích jsou vhodné jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé.

Dodržujte správnou techniku ​​cvičení
Kromě větší radosti ze cvičení je správná technika i účinnou prevencí před zraněním svalů a vazů. Pokud si nejste jisti správnou technikou provedení cviku, raději se poraďte s kvalifikovaným trenérem.

Nezapomínejte na kardio
Ve svém tréninku byste se neměli spoléhat pouze na cvičení se zátěží, ale měli byste vykonávat i jiné aerobní aktivity, ať už z důvodu udržení své tělesné váhy nebo jen tak pro zdraví. Jednou z mnoho možností je cyklistika na stacionárním kole.

Nenechte se odradit polopravdami a klamnými mýty
Mnoho žen si myslí, že vlivem cvičení jim narostou obrovské svaly. To se však nestane! Dalším mýtem je, že více svalů nás učiní většími a objemnějšími. Avšak dá se mluvit spíš o opaku, protože štíhlí lidé opticky vypadají menší, než ve skutečnosti jsou.

Pravidelný trénink
Na uchování motivace je důležité, abyste si připomínali výhody pravidelného tréninku: zdravější tělo, menší riziko nemocí.

Jídelníček
Jezte jídla z přírodních, co nejméně technicky zpracovaných surovin. Každé 3-4 hodiny konzumujte jídlo bohaté na bílkoviny. Ujistěte se, že váš jídelníček obsahuje dostatek vlákniny a nepodceňujte ani příjem vitaminů.

Všechno nebo nic není tou správnou filozofií
Nikdo není dokonalý, proto počítejte také s tím, že ne vždy vám vše vyjde, tak jak si naplánujete. Střední cesta je také jedním z klíčem k úspěchu.

Cvičte s radostí
Věnujte se těm aktivitám, které vás baví. Pravidelný trénink by pro vás měl být potěšením, nikoli povinností.


Mohlo by vás také zajímat