Tuk na břiše odplaví čaj z pampelišky, hudba a plný talíř

Trápí vás tuk na břiše? Je to problém lidí, kteří mají sedavé zaměstnání, necvičí a často se i nezdravě stravují. Bez cvičení to prostě nepůjde a nevěřte ani všelijakým samocvičícím pásům, které za vás tuto práci odvedou během sledování televize. Tohle opravdu nefunguje, přestože to vypadá úžasně. Ale jestli jste již přestali věřit na zázraky a začali cvičit, máme pro vás několik triků, které vám pomohou cvičení ještě umocnit.

Fit start
Stačí vstát o pět minut dříve a celý den se budete cítit lépe. Stimulujete krevní oběh i látkovou výměnu. Jak? Suchou 5-minutovou masáží, od nohou směrem k ramenům, ideální je pokud si koupíte speciální masážní rukavici. A pak se osprchujte.

Oběd 
Připravte si lehký salát například s tuňákem nebo kuřecím masem a vezměte si ho sebou do práce. Máte jistotu, že se vyhnete zbytečným kaloriím ve firemní jídelně a ušetříte čas, který následně můžete lépe využít v tělocvičně.

Krásná díky fantazii
Představte si, jak skvěle budete vypadat v těch sexy úzkých džínách, které odpočívají ve vaší skříni už pár měsíců. Pokud máte konktrétní cíl, dodržování fit režimu je o něco jednodušší.

Plný talíř
Pokud si na talíř naložíte jen malý kousek ryby a jeden brambor, už pohled na váš oběd vás odpuzuje. Myslíte si, že tohle vám přece nemůže stačit. A přitom existuje jednoduchý trik. Talíř si doplňte potravinami, které nemají mnoho kalorií a budete se cítit sytí. Plátky libové šunky či nízkotučného sýra a samozřejmě kopec zeleniny.

Oblíbená hudba
Pokud si po příchodu domů okamžitě zapnete své oblíbené CD, posloucháte hudbu a máte příjemný pocit. Hudba "přebije" pocity, které vám v hlavě napovídají, abyste otevřeli lednici a něco si v ní našli. Nejde o to, abyste hladověli, ale abyste tělo nezásobovali prázdnými kaloriemi.

Čaj z pampelišky
Dva šálky čaje se postarají o větší produkci enzymů, které se starají o odvod toxinů z těla. Kromě toho si jím zlepšíte metabolismus. Jak na to? Listy pampelišky natrhejte na menší kousky a zalijte vroucí vodou 250 ml a nechte 10 minut louhovat.


Mohlo by vás také zajímat