Zdravé hubnutí vůbec nemusí bolet!

Chcete nastartovat svoje tělo na správnou životosprávu? Shodit pár kilo a ještě se cítit skvěle. Nabízíme vám pár tipů. Možná to pro vás nebudou úplné novinky, ale mohou se, při počátečním odhodlání, hodit.


Možná se to mnohým zdá být klišé, ale životospráva a osobní odpovědnost vůči svému tělu
jsou jednou z nejdůležitějších predispozic v cestě za dosahováním vašich cílů. Ať už jde o splnění kariérních snů, které v současné společnosti převládají a jsou jistým měřítkem životního úspěchu nebo jde o dosažení požadovaných výsledků ve sportu, umění, či rodinném životě, tak musíme uznat, že svého těla se nezbavíme a je klíčem k našemu naplnění.

Určitě dobře znáte všechny klasické výmluvy typu:
Za všechno může genetika.
Mně to prostě nespaluje, přibírám i ze vzduchu.
Musím si dát sladké, jinak mi to nepálí.
Co jsem zajíc, abych jedl/a tolik zeleniny?
Vše s mírou a jsem v pohodě.

Problém však nastává v tom,
že mnoho z těchto výmluv je jen jakousi zástěrkou toho, že jsme k sobě nezodpovědní a chceme si omluvit nedostatek, který nás trápí. V tomto směru vás chceme povzbudit, motivovat a inspirovat do akce, protože jen akcí eliminujete strach z neúspěchu a sami uvidíte, že to v podstatě vůbec nemusí bolet, začít jíst skutečně výživná jídla, vybírat si, jak trávit váš čas a žít naplno.

10 tipů jak na to
Připravili jsme pro vás jednoduchý seznam akcí, které můžete začít aplikovat dnešním dnem a mohou být skutečným startem nebo tou pravou inspirací v cestě za vaším optimálním zdravím a vysokým výkonem.
1. Vyhoďte z ledničky a z komory všechny sladkosti a polotovary.
2. Zbavte se pečiva a nahraďte ho tak maximálně nekvašenými plackami
3. Dopřejte si plnohodnotné bílkovinné-tukové snídaně se zeleninou (vajíčka na másle).
4. Přečtěte si 3 články o skutečné výživě.
5. Podívejte se jak se z vaření těší Jamie Oliver a zjistíte, jak se dá začít efektivně vařit.
6. Kupte si inspirativní knihu o vaření a stravě.
7. Zacvičte si vysoce intenzivní intervalový trénink.
8. Dejte si zelený čaj, kvalitní kávu nebo citrónovou vodu a posilněte svoji imunitu
9. Zkuste částečné hladovění a odlehčete organismus
10. Udělejte si nákup plnohodnotných potravin na váš následující týden

Jako extra bonus přidáváme seznam "powerfoods",
která otestujte a sami uvidíte, jak prospěšný efekt mohou mít na vás tyto potraviny. Vyzkoušejte například: mandlové máslo, goji sušené ovoce, chia semínka, zelený ječmen, kokosové mléko, poctivý kefír, lněná semínka, a kvalitní hořkou čokoládu.

Určitě vás napadlo, že jestli si můžete dát pivo nebo nějaký ten alkohol
Doporučíme vám ho eliminovat a dělat ty nejlepší volby. Vybírejte si tedy kvalitní španělská nebo italská vína, která obsahují největší poměr antioxidantů a při kontrolovaném množství 2 dcl mají ten nejlepší efekt, tak jako má i nízkosacharidová večeře pro každého zdravého gurmána.


Mohlo by vás také zajímat