Jak si prodloužit mládí?

Jak si prodloužit mládí? Deset orgánů a deset návodů, jak se o ně starat a udržet je v dobrém stavu.Dbejte na dostatek pohybu a vyhýbejte se stresu.

Mozek: trénujte mozkové buňky různými aktivitami, při kterých je třeba se namáhat. Dobře poslouží křížovky nebo sudoku.

Oči: dopřejte jim dostatek vitamínu A. Neodkládejte návštěvu očního lékaře, čím dříve ho navštívíte, tím méně dioptrií vám hrozí.

Páteř: potřebuje pohyb. Velmi vhodné jsou cvičení pilates a jóga.

Kosti: od 35 let začínají řídnout. Nezatěžujte je nadváhou, předejdete riziku osteoporózy.

Klouby: pomohou jim vitaminové přípravky s kolagenem. Ideální nezatěžující pohyb pro ně je cvičení ve vodě.

Srdce: snažte se dodržovat zdravou životosprávu, dbejte na dostatek pohybu a vyhýbejte se stresu. Vysoký krevní tlak srdci škodí.

Plíce: nekuřte a sportujte. Dostatek pohybu udržuje plíce v kondici.

Játra: nezatěžujte ji alkoholem a zbytečnými léky.

Ledviny: pročistí je bylinkové čaje.

Pleť: pokožka po třicítce začíná stárnout. Dopřejte jí výživu zvenčí i zevnitř. 

Ledviny: pročistí je bylinkové čaje.

Pleť: pokožka po třicítce začíná stárnout. Dopřejte jí výživu zvenčí i zevnitř.