Proč cvičit na rotačním disku?

Chcete zhubnout a vytvarovat si pevné svalstvo bez příliš náročného cvičení? Máte problémy s páteří, potřebujete posílit břišní svaly, ale klasické sklapovačky jsou příliš zatěžující pro vaše záda? Nedaří se vám vytvarovat si šikmé břišní svalstvo? Toužíte po vosím pase? Tak vyzkoušejte rotační disk! Tento snadno přenosný cvičební nástroj je určen pro každého, kdo chce změnit svou postavu na ladné křivky.

Rotační disk - pevné břišní svaly i bez sklapovaček!

Rotační disk posiluje především šikmé břišní svaly, čímž dokáže krásně vytvarovat pas. Na rozdíl od klasických sklapovaček však nezatěžuje krční páteř a cvičení na rotačním disku je vhodné i pro pacienty, kteří trpí problémy s páteří. Dokonce je velmi vhodný pro lidi, kteří trpí "křivou" páteří, bolestmi kříže a zad. Cvičení na rotačním disku by měli vyzkoušet všichni ti, kteří mají sedavé zaměstnání a u kterých je riziko problémů s páteří mnohem vyšší než například u lidí, jejichž práce je manuální. Rotační disk je obzvláště vhodný i pro děti, u kterých se problémy s páteří začínají vyskytovat již v mladém věku. Navíc cvičení je i zábavné a výsledky posílení břišního svalstva jsou viditelné již po pár dnech pravidelného cvičení.

Jak cvičit na rotačním disku?

Jednoduše! Postavte se na rotační disk a začněte se točit z jedné strany na druhou a opačně. Každý den se točte na disku alespoň 5 minut a postupně si prodlužujte toto zábavné cvičení podle možností. Pokud chcete cvičení na disku udělat náročnější, dejte si dlaně obou rukou na ramena. Jinou alternativou je pokrčení nohou v kolenou a rychlejší točení se. Pokud však máte problémy s klouby, tuto alternativu raději nezkoušejte.

Rotační disk - zdraví a krása v jednom!

Cvičení na rotačním disku nezaručuje "jen" krásnou postavu, ale může sloužit i jako prevence před vznikem zdravotních potíží, například spojených s páteří. Zároveň jako jakékoliv cvičení podporuje imunitní systém a dobře ovlivňuje i celkové zdraví organismu. Pokud dokonce zainvestujete do rotačního disku s magnetickými body, které nejen formují postavu (břišní svalstvo, svaly stehen, svaly lýtek, svaly křížů), ale zároveň ovlivňují funkci životních orgánů, zefektivníte vaše cvičení. Na tomto typu je třeba cvičit bez ponožek a bez obuvi. Výrobci dokonce slibují, že magnetické body masírují spodní část chodidel a mačkáním akupresurních bodů dokážou odstranit bolest a napětí z celého organismu.