Proč cvičit pánevní dno?

Pokud váš sexuální život není takový jako býval, nepociťujete vzrušení jako zpočátku, nebo vás to už prostě nebaví tak jako dříve, je načase změnit to. Stačí pár osvědčených cviků, které vám mohou zachránit celý vztah a spokojený partnerský život. Už z jógy víme, že správně zvolené techniky nám mohou pomoci v každé oblasti.

Pánevní svaly

Intimní tělocvik nám pomáhá trénovat hlavně pánevní svaly, je to jakýsi ochranný a preventivní systém cviků, které jsou určeny pro muže a ženy a dokonce i pro děti. Pomocí cvičení se předchází změnám ve stavbě svalstva, pomáhá se eliminovat ochabnutí pánevních svalů. A toto všechno ovlivňuje životní styl, návyky a hlavně nevhodné stravování.
Než se začneme věnovat samotnému cvičení, třeba si upravit celý systém svého fungování, vyřadit ze života nepotřebné elementy, zbavit se stresu a nevhodných návyků. Samozřejmě, že nemůžeme změnit vše, avšak už jen samotná snaha změnit něco na svém životě přináší nemalé úspěchy.

Stačí pár hodin tréninku

Už po pár hodinách tréninku pocítíme na svém těle změny, budeme se cítit lépe, vyrovnaněji a klidněji. Toto cvičení vede k vědomé ochraně pohlavních orgánů, ke zdravějšímu a výkonnějšímu fungování podbřišku, k větší sexuální touze a samozřejmě radosti ze sexu, cílenému fungování svalů - předcházení úniku moči. Předností metodiky je, že každý jedinec je schopen si osvojit tento intimní tělocvik pokud umí pohnout alespoň jedním svalem pánevního dna. Pokud nejsme ochrnutí, vše je jen otázkou cviku. Je to výchovně rehabilitační technika pro vědomé zlepšení fungování práce svalů, stejně nás učí bez vědomého přičinění správné udržení polohy orgánů v pánvi a seberehabilitaci. Pomáhá nám převychovat a zlikvidovat zlozvyky.

Možnosti na cvičení jsou různé

Ideální je pokud do toho zapojíme i partnera, ale nejlepší je zkusit první cvičení o samotě. Pouze pokud známe reakce vlastního těla, můžeme pokračovat dál. Pro zpříjemnění prostředí si můžete pustit příjemnou hudbu - relaxační, nebo jen vašemu srdci oblíbené melodie. Můžeme si zapálit svíčky. Cvičit by se mělo bez oděvu. Lehněte si nahá na podložku, matraci, nebo koberec - základ je, aby vám nebyla zima. Hřbet by měl být pevně přitlačen k zemi, ruce při těle a kolena ohnutá a mírně od sebe. Nyní pomalu zvedejte pánev a zároveň stahujte pánevní svaly. Vydržte v této pozici deset sekund a spolu s výdechem pomalu položte pánev zpět na zem. Dvacetkrát zopakujte, později si přidejte další opakování. Toto cvičení by ve vás mělo vyvolávat příjemné pocity až sexuální vzrušení. Lechtání v oblasti pohlavních orgánů je průvodní jev a důkaz, že cviky provádíte správně. Druhé cvičení se nazývá motýlek. Lehněte si na postel, ohněte kolena jako při prvním cviku, ale chodidla položte k sobě. Ohnutá kolena od sebe pomalu odsouvejte a zároveň spolu udržte chodidla. Ta by měla být obrácena k sobě. Je třeba zatínat svaly se snahou jemně tlačit kolena o postel. Pokud vám to začne být nepříjemné - to je signál, že je třeba přestat. Třeba se přitom soustředit na pánevní svaly a vzrušení přijde okamžitě. Později můžete do tohoto cvičení zapojit i partnera a sami uvidíte jak vám to zpestří váš sexuální život.