Když jídlo dokáže léčit


Každý, kdo si určil svůj cíl, že už určitě něco udělá se svými" těžko "nabytými kilogramy v rámci nadváhy, čte ten správný článek.

Milý příteli, milá přítelkyně, začněte přemýšlet, proč chcete zhubnout.

Napište si, kolik chcete zhubnout a zviditelněte své odhodlání na lístek, který připněte na  ledničku nebo na zrcadlo v koupelně.

Přesvědčte sami sebe, že rozhodnutí zdravě se stravovat nepatří do kategorie žádné diety 
ani hladovky, ale je součástí změny životního stylu. Nezapomeňte, že zvyk dokáže změnit přirozené sklony,lety zažité stravovací návyky, které vás přivedly nadváze a možná i ke zdravotním problémům.

Zapomeňte na reklamy, které nabízejí zaručeně účinné léky, čaje, náplasti na hubnutí.

Žádný zázračný lék ani čaj na hubnutí neexistuje.Všechny tyto nabízené produkty jsou pouze berličky, které pomáhají rozvíjet v hubnutí, a to tak, že tlumí chuť k jídlu, nebo napomáhají látkové přeměně.

Důležitý je výběr potravy, kterou si denně dáváte na talíř.
Správně zvolené jídlo dodá tělu nejen potřebné živiny, ale také reguluje hladinu cukru v krvi.Při jeho správném výběru nebudete pociťovat chuť na sladké a ke své radosti půjdete s váhou dolů.Jak na to? Na talíř si dejte jídla, která jsou bohatá na vodu a živiny. Sem patří zelenina a ovoce.Měly by tvořit až 70 procent.

Snažte se jíst v pravidelných časových intervalech. Ze začátku zkuste používat budík nebo připomínku v mobilu. Tímto způsobem si udržíte pod kontrolou hladinu krevního cukru a předejdete ukládání tuku do zásoby, ale i hladu.

Zmenšete si porci jídla oproti dosavadní.

Snažte se omezit cukr a sůl, které jsou brzdou metabolismu. Mimo jiné zabráníte zadržování vody v těle.

Dodržujte pitný režim. Vodu střídejte i s neslazenými bylinkovými čaji, které dokáží snižovat hladinu tuku v krvi a obsahují hodně antioxidantů např. čaj z kopřivy ,meduňky, máty….

Neustále mějte na paměti svůj cíl.
Nezapomeňte, že zvyk je železná košile. A to platí i při změně životního stylu!