Ranní únava po prohýřené noci? Pomůže zelený čaj, větrání a pohyb!

Únava není nic neobvyklého a dá se s ní rychle vypořádat. Chce to jen znát účinné triky, které vám ji pomůžou zvládnout. Jen jí nesmíte podlehnout. Únava hned po probuzení může být také signálem toho, že s vaším zdravím není něco v pořádku. Ale v našem článku se zaměříme na únavu bez příčiny a také na tu, která provází den po náročné noci.

Únava hned ráno?
Ráno vstanete z postele a bum! Jste unavení, jako kdyby jste nespali tři dny. Nejraději byste okamžitě skočili zpátky do postele a zůstali v ní přinejmenším celé dopoledne. A i déle. Ale povinnosti volají a vy musíte s únavou zatočit. Co nejúčinnější.

Ranní tipy boje proti únavě
- při sprchování střídejte studenou a teplou vodu
- rozhýbejte se - pusťte si nahlas rádio a zatančete si
- otevřete si okno, zhluboka dýchejte a udělejte pár dřepů
- místo kávy vypijte šálek zeleného čaje

Dostatečná délka spánku
Aby bylo pro vás vstávání příjemnější, nastavte svůj režim tak, aby jste spali každý den 7-8 hodin a vstávejte ve stejnou hodinu.

Co pomůže proti únavě po dlouhé noci?
Ano, přiznáváte, je to vaše vina! Přehnali jste to se zábavou a důsledek se dostaví v průběhu dne! Je jím nekonečná únava. A co dělat:
- Během dne pravidelně jezte, ale vyhněte se sladkým jídlům,
- pijte hodně vody,
- dopřejte si v místnosti dostatek světla,
- větrejte co nejvíce,
- dopřejte si pohyb, alespoň delší procházku na oběd.


Mohlo by vás také zajímat