Sportovní podprsenka by neměla žádné sportující ženě chybět

Která žena by nechtěla zdravá a pevná prsa? Určitě všechny, ale ne všechny ženy jsou ochotné proto něco udělat. Zdraví vám zaručí pravidelné preventivní prohlídky a samovyšetřování, pevnost zase správný životní styl, pravidelné speciální cvičení a nošení kvalitní podprsenky.

Sportovní podprsenka by neměla žádné sportující ženě chybět

Pokud se naučíte do svého tréninkového plánu začlenit cviky na zpevnění poprsí,
zajistíte si tak pevná a pěkně tvarovaná prsa. Důležité je však cvičit pravidelně a naučit se správnou techniku ​​jednotlivých cviků.

Co je často nežádoucím vedlejším účinkům nerozumného hubnutí?
Mnohé ženy si stěžují právě na zmenšení objemu prsou. Tomuto negativnímu efektu lze předcházet vhodně zvolenou stravou a pravidelným cvičením těchto cviků. Uvedené cviky cvičte po 10 opakování ve 2-3 sériích.

Kliky (Push-up)
Kliky patří mezi nejznámější a u začátečníků nepříliš oblíbené cvičení. Pokud máte s nimi problém, začínejte v menším počtu opakování.

Chest Press
Tento cvik se nejčastěji provádí s činkami například na míči. Snažte se ho dělat pomalu, protože tak jsou do cvičení důkladně zapojeny všechny svaly hrudníku.

Chest Flys
Třetí cvik můžete provádět na lavičce, nebo na podlaze. Lehněte si na záda a ruce předpažte dlaněmi směrem k sobě a pomalu klesejte na podložku, dokud paže nejsou v jedné rovině. Pak je zvedejte opět nahoru.

Triceps Bench Dips
Poslední cvik se používá zejména na posílení tricepsu, ale i ramen, zádových svalů a hrudníku. Pracujete tu vlastně se svou vlastní hmotností.

Nepodceňujte sportovní podprsenku při cvičení
Při cvičení se prsa hýbou: nejen shora dolů, ale i do stran. Pokud jim není poskytnuta dostatečná opora, dochází k oslabení prsního vaziva a ke vzniku ochablých prsů. A to žádná z nás nechce! Proto je nezbytné používat při pohybové aktivitě sportovní podprsenku ve vhodné velikosti, se správně zvoleným stupněm opory a samozřejmě i kvality. Pokud se věnujete intenzivnímu pohybu, například běhu nebo jumpingu, případně máte větší objem prsou, sáhněte po sportovní podprsence s vyšším stupněm opory (3-4. stupeň). Nižší stupně opory používejte při mírnějších pohybových aktivitách (posilování, rychlá chůze apod.). Dalším důležitým parametrem při výběru podprsenky je kvalita. Nenechte se zlákat výhodnou cenou, protože to může být na úkor kvality. A sportovní podprsenka by vám také měla dokonale sedět. Pouze tak bude cvičení bezpečné a pohodlné.